Polar Loop ja Flow-palvelu tukevat treenissä ja auttavat valmennuksessa

Polar Loop -aktiivisuusranneke seuraa päivittäistä aktiivisuutta, aktiivisuuden tasoja ja motivoi liikkumaan. Ranneke kannustaa helpolla tavalla käyttäjäänsä lisäämään arkiaktiivisuutta ja vähentämään istumista. Rannekkeeseen kuuluvassa Flow-palvelussa voi myös seurata unen määrää ja rauhallisuutta.
Katso video, kuinka Polar Loop ja Flow-palvelu auttavat lisäämään aktiivisuutta ja kannustavat aloittamaan säännöllisen liikunnan.

Ottamalla käyttöön lisävarusteena saatavan sykesensorin, ranneke muuttuu sykemittariksi, jolloin led-näyttöön tulee syke sekä tieto siitä, kohottaako se kuntoa vai  polttaako se rasvaa.  On tärkeää harjoitella eri sykkeillä ja ottaa myös tavoite huomioon treenissä.
Katso video, kuinka Polar Loop ja Flow-palvelu tukevat treenissä ja miten sykepohjaista harjoittelua kannattaa hyödyntää oikean tehon löytämiseksi.

Personal Trainer voi suunnitella asiakkaansa kanssa harjoituksia ja seurata asiakkaiden treenejä Polar Flow-palvelussa.  Tämä säästää PT:n aikaa, kun harjoitukset ja niiden intensiteetit näkee suoraan verkkopalvelusta eikä vastuu treenien kirjaamisesta jää vain asiakkaalle.
Katso video, kuinka PT Johanna Muhonen hyödyntää Polar Flow-palvelua ja Polar Loopia asiakkaidensa motivoimisessa ja ohjaamisessa.