Polar Loop nyt myös Androidille

Polar Loop-aktiivisuusrannekkeen Flow-mobiilisovellus toimii nyt myös Android-puhelimissa, lisäksi rannekkeeseen on lisätty aktiivisuushälytys.

Polar Loop -aktiivisuusrannekkeeseen kuuluva Flow-mobiilisovellus toimii nyt entistä useamman älypuhelinmallin kanssa, kun tuettujen laitteiden listalle on tullut useita Android-puhelimia. Yhteensopivat laitteet löytyvät sivustolta:  http://www.polar.com/ble/loop/

Flow-mobiilisovelluksessa käyttäjä voi reaaliaikaisesti tarkastella aktiivisuustietojaan.

Istumahälytys aktiivisuuden seurannan tukena

Nyt myös rannekkeessa on aktiivisuushälytys eli se kertoo LED-valoilla, kun on aika jaloitella.  Vaikka ihminen liikkuisi riittävästi päivän aikana, aineenvaihdunnan kannalta ei ole hyvä istua liian pitkiä aikoja kerrallaan. Siksi ranneke ja iOS-mobiilisovellus hälyttävät, kun käyttäjä on istunut tunnin paikallaan. Jo seisomaannousu aktivoi lihaksia ja aineenvaihdunta saadaan jälleen käyntiin. Aktiivisuushälytysominaisuus on ollut saatavilla laitteistopäivityksen myötä veloituksetta Polar Loop käyttäjille.

Lisätietoja:  www.polarloop.com/fi