Tuotepäivityksiä Polar Loopille sekä Android Flow -sovellukselle

Polar Loopin käyttäjät pystyvät nyt välttämään aktiivisuushälytyksen tallentumisen Flow-palveluun lähtemällä liikkeelle viiden minuutin kuluessa rannekkeen aktiivisuushälytyksestä eli 55 minuutin paikallaanolon jälkeen.

Lisäksi uuden päivityksen myötä Loopissa näkyy päivittäisen aktiivisuustavoitteen täytyttyä prosenttiluku, joka kertoo kuinka paljon tavoite on ylitetty.

Nyt sekä iOS että Android Flow-palvelusta näkee Polar Loopin akun latauksen tason.

Android-käyttäjät näkevät nyt Flow-sovelluksesta nopeusalueet harjoituksen jälkeen. Polar V800-harjoitustietokoneeseen liittyvät tehografiikat ja uintimetriikat näkyvät nyt myös Android Flow-sovelluksessa.

Lue muista päivityksistä:  http://updates.polar.com/