• POP Vakuutus/

Prepaid-vakuutus täydentää POP Vakuutuksen tarjontaa – mutkattomia ja pysyvästi edullisia vakuutuksia kaikille

POP Vakuutus tarjoaa henkilöasiakkaille uuden ja helpon tavan hankkia vakuutuksia. Vakuutusturvaa on nyt mahdollista hankkia suoraan ja huolettomasti verkosta ennakkomaksulla. POP Vakuutuksen uudet Prepaid-vakuutukset tuovat entistä laajemman vakuutusturvan nyt myös niiden henkilöiden saataville, joilla maksuhäiriömerkintä on aikaisemmin rajoittanut vakuutusturvan hankkimista.

Prepaid-vakuutuksilla turvaa helposti ja nopeasti verkkokaupasta

-Lähdimme siitä, että tuomme markkinoille mutkattoman ja selkeän vakuutustuotteen, joka toimii prepaid-periaatteella. Moni asiakkaistamme ei halua miettiä laskuja tai tulevia kustannuksia vaan kokee, että prepaid on kätevä tapa hankkia turvaa autolle tai kodin irtaimistolle, kuvailee POP Vakuutuksen toimitusjohtaja Harri Mattinen.

Prepaid-vakuutuksen ostaminen on helppoa ja nopeaa – ostaminen onnistuu suoraan verkossa, mikäli asiakkaalla on maksuhäiriömerkintä. Prepaid-periaatteen mukaisesti ensimmäisen vuoden vakuutusmaksut maksetaan kerralla etukäteen. Seuraava lasku tulee vasta vuoden päästä, jolloin asiakas voi päättää, maksaako sen jälleen kerralla vai erissä.

Ennakkomaksaminen mahdollistaa sen, että Prepaid-vakuutukset voidaan tarjota asiakkaille, joilla on maksuhäiriömerkintä. Maksuhäiriömerkintä on voinut johtaa luottotietojen menettämiseen, mikä hankaloittaa esimerkiksi uuden vuokra-asunnon ja vapaaehtoisten vakuutusten hankkimista.

-Vakuutusyhtiössä ymmärrämme hyvin, että elämässä sattuu ja tapahtuu. Vaikka henkilö olisikin aina hoitanut asiansa hyvin, voi jopa yksittäisen laskun viivästynyt maksaminen johtaa maksuhäiriömerkintään. Usein se hankaloittaa arkea, mutta nyt vakuutusturvan hankkiminen kuitenkin helpottuu. Prepaid-vakuutustemme myötä pystymme tarjoamaan vakuutuksia helposti ja yksinkertaisesti verkkokaupastamme, kertoo Mattinen.

POP Vakuutus uudistaa suomalaista vakuutuskenttää

POP Vakuutus tarjoaa Suomessa ajoneuvo-, henkilö- ja kotivakuutuksia yksityishenkilöille. Hinnoittelussa ja tuotteistuksessa on pyritty etsimään uusia vakuutusvaihtoehtoja, sekä tuomaan markkinoille aina tuoreita ideoita perinteisten toimintatapojen rinnalle.

POP Vakuutus on modernina digiajan toimijana panostanut verkkokauppaan ja asiakaspalveluun asiointikonttoreiden sijasta. Seitsemässä vuodessa konsepti on osoittanut toimivuutensa ja nopeasti kasvanut yhtiö on saanut jo yli 110 000 tyytyväistä asiakasta.

-Yhtiöllämme on korkea asiakastyytyväisyys. Heräsimme siihen, että Prepaid-vakuutustuotteille on todella tarvetta. Koska haluamme ylläpitää asiakkaidemme tyytyväisyyttä myös tulevaisuudessa, kuuntelemme asiakkaitamme ja muotoilemme uusia palvelumalleja vastaamaan suomalaisten muuttuvia tarpeita, toteaa POP Vakuutuksen kehitysjohtaja Marko Lindfors.

Prepaid-vakuutukset ovat uutta Suomessa. Ennakkomaksulliset vakuutukset tarjoavat kuluttajille uuden vaihtoehdon vakuutusten maksamiseen.

-Haluamme POP Vakuutuksessa toimia edelläkävijöinä. Pyrimme huomioimaan erilaiset kuluttajat ja tarjoamaan vakuutusturvaa kaikkiin asiakastarpeisiin. Teemme asioita ensimmäisenä ja luomme uusia markkinoita. Samalla uudistamme Suomen vakuutuskenttää, summaa Lindfors.

POP Vakuutuksen uuteen Prepaid-vakuutusperheeseen kuuluvat tällä hetkellä seuraavat vakuutustuotteet:

• Lakisääteinen liikennevakuutus
  • Autovakuutuksen S-kaskovakuutus
  • Kotivakuutuksen S-paketti irtaimistolle

Lisätiedot:

Marko Lindfors, kehitysjohtaja

marko.lindfors@suomenvahinkovakuutus.fi

Jussi Rossi, markkinointi- ja viestintäjohtaja

jussi.rossi@suomenvahinkovakuutus.fi

Suomen Vahinkovakuutus Oy

Suomen Vahinkovakuutus Oy on moderni vakuutustehdas, joka tuottaa räätälöityjä vakuutus­palveluja yhteistyökumppaneilleen ns. white label -periaatteella. Yhtiö keskittyy henkilöasiakkaiden vahinkovakuutuksiin ja niiden digitaaliseen jakeluun ja markkinointiin. Tällä hetkellä Suomen Vahinkovakuutus Oy palvelee kahta merkittävää suomalaista finanssialan toimijaa: POP Pankki -ryhmää sekä Säästöpankkiryhmää. Yhtiö aloitti toimintansa vuonna 2012 ja sen omistaa vakavarainen POP Pankki -ryhmä.

Avainsanat:

Lainaukset