Itella Pankin palvelut käyttöön sähköisesti

Itella Pankki avasi tänään pk-yrityksille suunnatun verkkopalvelun, jonka kautta yritysasiakkaat voivat ottaa tarvitsemansa pankkipalvelut käyttöön nopeasti ilman konttorissa käyntiä.

- Sähköisesti käyttöönotettava pankkipalvelupakettimme täydentää Itella Postin tarjoamaa, pk-yrityksille suunnattua Itella Verkosto -palvelua mainiosti ja antaa asiakasyrityksillemme mahdollisuuden keskittyä yrittämiseen, sanoo Itella Pankin liiketoimintajohtaja Manu Kauppila.

Pankin palvelupaketti sisältää yrityksen verkkopankin, yritystilin ja tilitapahtumat. Tiliin on myös mahdollista liittää joustava luotto, jota yritys voi hyödyntää sähköiseen asiointiin. Luottopäätöksen saa nopeasti ja helposti.

Yrityksen verkkotiliote mahdollistaa tilitapahtumaerittelyn, jonka yritys voi kätevästi liittää kirjanpitoonsa. Myös Luottokunnan yrityskortin hakeminen hoituu saman sähköisen asiakaskanavan kautta.

Kattava palvelupaketti on ensimmäiset 6 kuukautta maksuton, jonka jälkeen kuukausimaksu on 10 euroa.

- Näin yrityksen on helppo seurata ja ennakoida, kuinka paljon pankkipalvelut maksavat kuukausittain. Itella Verkoston alkuvuodesta lanseerattavaa L-palvelupakettia käyttäville asiakkaillemme tulemme tarjoamaan pankkipalvelupaketin maksutta, jatkaa Kauppila.

Lisätietoja:

Manu Kauppila, puh. 050 571 0936, manu.kauppila@itella.com

Itella Pankki Oy on vuonna 2011 perustettu talletuspankki ja Itella Oyj:n omistama tytäryhtiö. Kehitämme ja tarjoamme ostamista helpottavia maksamisen ratkaisuja tieto- sekä tavaravirtojen hallintaa tukien esimerkiksi verkkokauppoihin. Ratkaisumme ovat toimialariippumattomia ja soveltuvat erilaisiin maksamisen tilanteisiin eri kanavissa. Palvelemme sekä yrityksiä että kuluttajia. Toimintamme lähtökohtana on laajapohjainen yhteistyö yli toimialarajojen. Lue lisää osoitteessa www.itellapankki.fi

Itella Verkosto on uusi palvelukokonaisuus, joka kokoaa kaikki Itellan palvelut pienyrityksille samaan verkkopalveluun. Verkoston avulla yrittäjä voi hoitaa keskitetysti juoksevia asioitaan, kuten laskutusta, pakettien ja kirjeiden lähettämistä ja vastaanottoa sekä arkistointia käteishintoja edullisemmin ja silloin kun se hänelle parhaiten sopii. Lue lisää osoitteessa http://itella.fi/verkosto