Jokerit luottaa fanituotteiden toimitusketjuratkaisun hoitamisen Postille

Jääkiekkojoukkue Jokerit uudistaa fanituotteidensa verkkokaupan. Uudistuksen yhteydessä Jokerit valitsi toimitusketjuratkaisukumppaniksi Postin. Elokuusta 2015 alkaen Posti hoitaa niin tuotteiden varastoinnin, kuljetuksen ja pakettien toimittamisen, kuin niihin liittyvät palvelut kuten lahjapakkaamisen. Yhteistyössä korostui pelkän varastointipalvelun laajennus koko tilaus-toimitusketjun hallintaan.

- Posti on tunnettuna, luotettavana ja modernina toimijana Jokereille erinomainen yhteistyökumppani. Fanituotekysyntämme on alati kasvussa, ja Postin avulla pystymme palvelemaan kannattajiamme nopeasti, varmasti sekä samalla kustannustehokkaasti, sanoo Jokereiden toimitusjohtaja Jukka Kohonen .

- Olemme erityisen iloisia Postin uudesta autom aattivarastopalvelusta, joka on ylivoimainen konsepti Suomessa. Lisäksi Posti toimii erinomaisena suunnannäyttäjänä logistiikkapalveluissa Venäjälle, Kohonen jatkaa.

- Posti tarjoaa asiakkaan tarpeen mukaisen toimitusketjuratkaisun parhaalla mahdollisella toimintavarmuudella ja tehokkuudella. Olemme todella tyytyväisiä, että Jokerit valitsi Postin pelikumppanikseen. Tässä pääsee ilahduttamaan suuria ja pieniä jääkiekkofaneja, toteaa  Harri Kämppä , Postin Toimitusketjuratkaisut-yksikön johtaja.

Postin automaattivarasto palvelee nimenomaan verkkokauppoja

Postin ensimmäinen ja Euroopan nykyaikaisimpiin kuuluva automaattivarasto palvelee erinomaisesti verkkokaupan tarpeita. Syksyllä Vantaan Voutilaan valmistuvan automaattivaraston automatisoitu tilausten keräily nopeuttaa Postin toimituksia entisestään ja tarjoaa ainutlaatuista kilpailuetua verkkokauppiaille. Vantaan Voutilan varastosta tulee niin sanottu hybridivarasto, joka yhdistelee automaatti- ja manuaalivarastoa. Tavarat, jotka eivät esimerkiksi kokonsa tai kiertonopeutensa puolesta sovi nyt rakennettavaan automaattivarastoon, voidaan säilyttää manuaalivarastossa ja ne saadaan silti kätevästi samaan tilaukseen.

Jokerit on vuonna 1967 perustettu jääkiekkoseura, joka pelaa ensimmäisenä suomalaisjoukkueena Euroopan kovimmassa liigassa KHL:ssä. Ensimmäisellä kaudellaan joukkue sijoittui 28 joukkueen sarjassa kuudenneksi. Helsingin Hartwall Arenassa otteluita kävi seuraamassa 390 000 katsojaa, joka on historian suurin suomalaisen urheiluseuran yleisömäärä yhden kauden aikana.

Harri Kämppä, Toimitusketjuratkaisut-yksikön johtaja
Anniina Kajasviita, viestintäpäällikkö
Postin MediaDesk puh. 020 452 3366 (arkisin klo 9.00-16:30)

Jussi Rapo, fanituotemanageri, 040 584 6401