Kansanedustaja Markku Rossi valittiin Postin hallintoneuvoston puheenjohtajaksi

Posti Group Oyj:n ylimääräinen yhtiökokous pidettiin 12.11.2015 Helsingissä. Yhtiökokous valitsi seuraavan varsinaisen yhtiökokouksen päättymiseen asti hallintoneuvoston jäsenet, puheenjohtajan ja varapuheenjohtajan.

Hallintoneuvoston uusiksi jäseniksi valittiin kansanedustaja  Rami Lehto  (ps), kansanedustaja  Eeva-Maria Maijala  (kesk), kansanedustaja  Marisanna Jarva  (kesk), kansanedustaja  Mats Nylund  (rkp), kansanedustaja  Sari Raassina  (kok), diplomi-insinööri  Lulu Ranne  (ps), kansanedustaja  Markku Rossi  (kesk), kansanedustaja  Satu Taavitsainen  (sd), kansanedustaja  Jani Toivola  (vihr) ja kansanedustaja  Kari Tolvanen  (kok).

Jäseninä jatkavat kansanedustaja  Maria Guzenina  (sd) ja insinööri, amk  Sari Moisanen  (vas).

Hallintoneuvoston puheenjohtajaksi valittiin kansanedustaja Markku Rossi ja varapuheenjohtajaksi kansanedustaja Jani Toivola.

Lisätietoja:

MediaDesk, puh. 020 452 3366

Posti Group on ensisijainen valintasi postin, logistiikan ja verkkokaupan palveluissa. Huolehdimme kaupankäynnin ja arjen sujuvuudesta 10 maassa. Liikevaihtomme vuonna 2014 oli 1 859 miljoonaa euroa. Palvelemme asiakkaitamme Suomessa Posti-nimellä ja muissa maissa Itella-nimellä noin 23 000 ammattilaisen voimin. Kaikki palvelumme Suomessa ovat hiilineutraaleja. www.posti.com.