Joulupukin kirjeen voi tilata nyt myös älypuhelimella

Joulupukki saa vuosittain satojatuhansia kirjeitä ympäri maailmaa Suomen Napapiirille, Rovaniemen pohjoispuolelle Joulupukin Pääpostiin. Asiakkaat ovat voineet tilata 1990-luvulta lähtien kirjeitä myös Joulupukilta itseltään. Joulupukki on ajan hermolla ja tulevan joulun uutuutena Itella Posti Oy tarjoaa mahdollisuuden tilata Joulupukin kirjeen myös älypuhelimella.

Santa’s Letter -puhelinsovelluksen voi hankkia maksutta App Storesta, Android Marketista ja myöhemmin tällä viikolla Ovi Storesta. Tilatun Joulupukin kirjeen hinta on 7 euroa. Maksuvälineinä toimivat Visa- ja Euro/MasterCard -luottokortit.

Kirjeen tilaussovelluksen yhteydessä asiakas saa puhelimeensa jouluista tunnelmaa, mm. valokuvia Joulupukin Pääpostista, lumisadetta ja joulumusiikkia.

Joulupukin kirje lähetetään vastaanottajalle joulupostimerkeillä ja Napapiirin postileimalla varusteltuna mihin tahansa osoitteeseen kaikkialle maailmassa. Kirjeessä on tietysti myös Joulupukin allekirjoitus. Itse kirjeen sisältö on vastaanottajalle yllätys.

Kirjeen kielivaihtoehdot ovat suomen ja ruotsin lisäksi englanti, saksa, japani, kiina, ranska, espanja, venäjä, italia ja hollanti.

Joulupukin kirjeen kuvitus on taiteilija Minna Immosen käsialaa.

Joulupukin kirjeen viimeinen tilauspäivä on perjantaina 9.12.2011 ja kirjeet toimitetaan vastaanottajalle jouluksi.

Lisätietoja:

Itella Posti Oy, kehitysjohtaja Markku Penttinen, puh. 020 451 5519, markku.penttinen@posti.fi
Itella Viestintä, viestintäpäällikkö Sara Lindström, puh. 050 566 6851, sara.lindstrom@itella.com

Kuvamateriaalia tiedotusvälineiden käyttöön:

Joulupukin kirje internetissä: