Onnittelut maailmanmestareille uuteen postiosoitteeseen 02011 MAAILMANMESTARIT - Posti toimittaa viestit pelaajille

Suomen jääkiekkojoukkueen maailmanmestareille voi lähettää onnitteluja niitä varten perustettuun postiosoitteeseen, josta Posti toimittaa lähetykset eteenpäin pelaajille.

Onnittelut voi lähettää perinteisen kirjeen tai kortin lisäksi netin kautta osoitteessa www.posti.fi/postikorttinetista. Omalta tietokoneelta lähetetty postikortti tulostetaan Itella Postissa ja jaetaan vastaanottajalle aitona paperikorttina.

Onnittelulähetykseen kirjoitetaan osoitteeksi pelaajan

Etunimi Sukunimi
02011 MAAILMANMESTARIT

Osoite on voimassa kesäkuun loppuun asti.

Lisätiedot onnittelijoille: www.posti.fi

Lisätiedot medialle: Itellan MediaDesk, puh. 020 452 3366

Yrityksestä

Itella Posti Oy huolehtii postipalveluista kaikkialla Suomessa vastaten kirjeiden, lehtien ja suoramarkkinointilähetysten jakeluista, paketti- ja pikakuljetuspalveluista, Netpostista sekä Postin palvelupisteistä. Itella Posti Oy kuuluu Itella Viestinvälitys -liiketoimintaryhmään, jonka liikevaihto vuonna 2013 oli 1 160 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä 16 700. Itella Viestinvälitys on osa Itella-konsernia. www.itella.fi