Opastus Postimuseon sarjakuvanäyttelyyn 24.10.

Hahmoterapiaa - suomalaisen sarjakuvan merkkihahmoja -näyttelyyn voi tutustua yleisöopastuksella 24.10. kello 17. Oppaana on sarjakuvan asiantuntija Jyrki Vainio.

Postimuseo, Helsingin pääpostitalo, Asema-aukio 5 H. Museon pääsymaksu on 6 ja 3 euroa, alle 18-vuotiaille vapaa pääsy.

Lisätietoja antaa Postimuseon projektisuunnittelija Helena Pärssinen puh. 020 451 4775 tai helena.parssinen@posti.fi. Hahmoterapiaa-näyttelyn tiedotusmateriaali löytyy osoitteesta http://www.posti.fi/postimuseo/media/2011/hahmoterapiaa.html

Yrityksestä

Itella Posti Oy huolehtii postipalveluista kaikkialla Suomessa vastaten kirjeiden, lehtien ja suoramarkkinointilähetysten jakeluista, paketti- ja pikakuljetuspalveluista, Netpostista sekä Postin palvelupisteistä. Itella Posti Oy kuuluu Itella Viestinvälitys -liiketoimintaryhmään, jonka liikevaihto vuonna 2013 oli 1 160 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä 16 700. Itella Viestinvälitys on osa Itella-konsernia. www.itella.fi