Postien aukiolo pääsiäisen aikaan

Pääsiäisen aika tuo muutoksia postien aukioloaikoihin.

Postin omat myymälät:

• Kiirastorstaina 2.4. postit palvelevat kello 18 asti (Lemin ja Uudenkaupungin postit kello 17 asti).
  • Postit ovat kiinni pitkäperjantaista toiseen pääsiäispäivään asti.
  • Helsingin Pääposti (00100 HELSINKI) palvelee lauantaina 4.4. kello 10-16.
  • Joulupukin pääposti Napapiirillä on avoinna joka päivä kello 10-17, myös pääsiäisenä.

Postin myyntipisteet:

• Palveluyritysten yhteydessä toimivat postit palvelevat pääsääntöisesti kyseisen yrityksen aukioloaikojen mukaan. Monet esimerkiksi ruokakauppojen, kioskien ja huoltoasemien yhteydessä toimivat postit ovat avoinna läpi pääsiäisen.

Lisätietoa:

Tarkat postikohtaiset aukioloajat löytyvät Postin internetsivuilta www.posti.fi/postit.

Postin kuluttaja-asiakaspalvelu numerossa 0200 71000 (pvm/mpm) palvelee arkisin ma-pe klo 8-18.

Yritysasiakaspalvelu palvelee numerossa 0200 77000 (pvm/mpm) arkisin ma-pe klo 8-17.

Pääsiäiskorttien viimeinen postituspäivä on tänä vuonna tiistaina 31.3.

Posti Group on ensisijainen valintasi postin, logistiikan ja verkkokaupan palveluissa. Huolehdimme kaupankäynnin ja arjen sujuvuudesta 11 maassa. Liikevaihtomme vuonna 2014 oli 1 859 miljoonaa euroa. Palvelemme asiakkaitamme Suomessa Posti-nimellä ja muissa maissa Itella-nimellä noin 23 000 ammattilaisen voimin. www.posti.com.

Yrityksestä

Itella Posti Oy huolehtii postipalveluista kaikkialla Suomessa vastaten kirjeiden, lehtien ja suoramarkkinointilähetysten jakeluista, paketti- ja pikakuljetuspalveluista, Netpostista sekä Postin palvelupisteistä. Itella Posti Oy kuuluu Itella Viestinvälitys -liiketoimintaryhmään, jonka liikevaihto vuonna 2013 oli 1 160 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä 16 700. Itella Viestinvälitys on osa Itella-konsernia. www.itella.fi