Postien aukioloajat vapun aikaan

Vappuaattona torstaina 30.4.2015 Postin omat myymälät palvelevat kello 18 asti (Lemin ja Uudenkaupungin postit klo 17 asti).

Vappupäivänä perjantaina 1.5. Postin omat myymälät ovat kiinni mukaan lukien Helsingin pääposti.

Joulupukin pääposti Napapiirillä on avoinna jokaisena päivänä, vappuaattona kello 10-15 ja vappupäivänä kello 12-17.

Muiden yritysten yhteydessä toimivat Postin palvelupisteet palvelevat vapun aikaan omien aukioloaikojensa mukaan.

Lisätietoa

Tarkat postikohtaiset osoitteet ja aukioloajat löytyvät sivustolta www.posti.fi/postit.

Postens öppettider på valborgsmässoafton och den 1 maj

På valborgsmässoafton torsdagen den 30 april är Postens egna butiker öppna till kl. 18 (Lemi och Nystad till kl. 17).

På första maj fredagen den 1 maj har Postens egna butiker stängt.

Julgubbens huvudpost vid polcirkeln håller öppet alla dagar, på valborgsmässoafton klockan 10-15 och på första maj klockan 12-17.

Postens försäljningsställen som ligger i anslutning till serviceföretag ger service enligt sina egna öppettider.

Mer information

Du hittar öppettiderna för Postens serviceställen på www.posti.fi/sokpostkontor.

Yrityksestä

Itella Posti Oy huolehtii postipalveluista kaikkialla Suomessa vastaten kirjeiden, lehtien ja suoramarkkinointilähetysten jakeluista, paketti- ja pikakuljetuspalveluista, Netpostista sekä Postin palvelupisteistä. Itella Posti Oy kuuluu Itella Viestinvälitys -liiketoimintaryhmään, jonka liikevaihto vuonna 2013 oli 1 160 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä 16 700. Itella Viestinvälitys on osa Itella-konsernia. www.itella.fi