Tervetuloa toimittajien aamiaiselle Vapriikkiin tiistaina 17.11.2015 klo 8.30–10.00

Aterioinnin lomassa kuullaan vuoden 2016 näyttelyistä sekä muista museoiden ajankohtaisista asioista.

Aamiaista isännöi tuotantojohtaja Toimi Jaatinen. Kuulumisiaan kertovat Vapriikin vs. museonjohtaja Marjo-Riitta Saloniemi, Tampereen taidemuseon johtaja Taina Myllyharju, Sara Hildénin taidemuseon johtaja Päivi Loimaala sekä Postimuseon vs. museonjohtaja Taina Rantala.

Ilmoittautumiset maanantaina 16.11. klo 10 mennessä sähköpostilla osoitteeseen tahtitalvikki.poikajarvi@tampere.fi

Tervetuloa!

Museokeskus Vapriikki sijaitsee osoitteessa Alaverstaanraitti 5, Tampere.

Lisätietoja: Vapriikin viestintäsuunnittelija Tähtitalvikki Poikajärvi, puh. 050 321 1189

Yrityksestä

Itella Posti Oy huolehtii postipalveluista kaikkialla Suomessa vastaten kirjeiden, lehtien ja suoramarkkinointilähetysten jakeluista, paketti- ja pikakuljetuspalveluista, Netpostista sekä Postin palvelupisteistä. Itella Posti Oy kuuluu Itella Viestinvälitys -liiketoimintaryhmään, jonka liikevaihto vuonna 2013 oli 1 160 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä 16 700. Itella Viestinvälitys on osa Itella-konsernia. www.itella.fi