Ystävänpäiväkortit postiin viimeistään 12. helmikuuta

Postin Ystävänpäivä-palvelut auttavat yllättämään ystävän

Postin myymälöissä juhlitaan ystävänpäivää laajalla valikoimalla ystävänpäiväkortteja ja lahjaideoita. Posti on avannut myös Ystävänpäivä-sivuston, jonka palveluilla ja ideoilla ystävien ilahduttaminen on helppoa lähellä ja kaukana. Sivustolla voi ladata korttiin oman kuvan tai valita mietteitä ja kuvia valmiista valikoimasta. Posti lähettää yksilöllisen ystävänpäiväkortin painettuna suoraan vastaanottajalle. Näiden korttien postimaksu on maksettu kaikkiin maihin.

– Käsin kosketeltava kortti sykähdyttää sähköistä tervehdystä enemmän. Korteissa suositaan aiheita, jotka nostavat hymyn huulille. Myös nostalgia-aiheet ovat pinnalla, ja henkilökohtaisen viestin kirjoittaminen tekee siitä saajalle ainutlaatuisen, kertoo Itella Postin tuotepäällikkö Johanna Rouhe.

Posti on perinteisesti julkaissut ystävänpäiväaiheiset postimerkit. Tänä vuonna ystävänpäivälähetykset viimeistelevät Sini Henttosen suunnittelemat karkkipostimerkit. Makeaa ystävänpäivää -arkissa on kuusi 1. luokan postimerkkiä sekä neljä tarraa somistamaan lähetyksiä.

Ystävänpäivä on joulun jälkeen suosituin korttisesonki. Lähettäjien korttiruuhkaan kätevä apu on Postin maksuton, sähköinen Muistajan osoitekirja -palvelu, joka pitää ystävien osoitteet aina ajan tasalla. Ystävän muuttaessa Posti päivittää osoitetiedot automaattisesti osoitekirjaan. Muistajan osoitekirjaan voi lisäksi merkitä muistutuksia tärkeistä merkkipäivistä.

Postin pakettiautomaateilla ystävänpäivätarjous

Pakettien lähettämisessä palvelevat Postien lisäksi Postin pakettiautomaatit. Pakettiautomaateilla on ystävänpäiväkampanja 12.2. asti ja S-L -kokoisten pakettiautomaatin lokerojen lähetyksille tarjoushinta 4 €/kpl Suomeen ja Viroon. Lähimmän Postin pakettiautomaatin sijainnin voi tarkistaa posti.fi/pakettiautomaatti-sivulta. Paketoidun lähetyksen päälle kirjoitetaan saajan sekä lähettäjän yhteystiedot. Automaatti kysyy saajan puhelinnumeron, jotta hän saa tekstiviestillä tiedon saapuneesta paketista. Lähetys maksetaan sirullisella pankki- tai luottokortilla.

www.posti.fi/ystavanpaiva

www.posti.fi/pakettiautomaatti

Lisätietoja:
Itella Posti Oy
Johanna Rouhe, tuotepäällikkö
johanna.rouhe@posti.fi
puh. 050 576 6502

Itella Posti Oy huolehtii postipalveluista kaikkialla Suomessa vastaten kirjeiden, lehtien ja suoramarkkinointilähetysten jakeluista, paketti- ja pikakuljetuspalveluista, Netpostista sekä Postin myymälöistä ja myyntipisteistä. Itella Posti Oy kuuluu Itella Viestinvälitys -liiketoimintaryhmään, jonka liikevaihto vuonna 2011 oli 1 152 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä 17 900. Itella Viestinvälitys on osa Itella-konsernia. www.itella.fi