Markem-Imaje käynnistää toimintansa myös Suomessa

Markem-Imaje toimii Suomen markkinoilla 24.6 2009 alkaen tarjoten täydellisen valikoiman merkintäratkaisuja ja palveluita.

Markem ja Imaje, kaksi maailman johtavaa tuotetunnistusratkaisujen toimittajaa, ilmoittivat marraskuussa 2007 päätöksestään yhdistyä yhdeksi yhtiöksi. Yhdistymisen myötä pystymme hyödyntämään tehokkaammin laajaa tuotevalikoimaamme, kokemustamme ja kattavaa maantieteellistä verkostoamme. Olemme vakuuttuneita siitä, että tämä on myös merkittävä tilaisuus tarjota lisäetuja asiakkaillemme. Vuodesta 1994 Suomen markkinoilla toimineen Imajen nimi on 1.6.2009 alkaen Markem-Imaje Oy. Yritys on nyt valmis toimittamaan koko kattavan valikoiman Markem-Imaje-merkintäratkaisuja Suomen pakkausteollisuuden asiakkaille. Markem-Imaje Oy:n liiketoiminta-alueen johtaja Kari Viitanen toteaa: - Pakkausteollisuuden asiakkaat etsivät yhä laajenevissa määrin yhteistyökumppaneita, jotka kykenevät tarjoamaan heille täyden valikoiman ja kokonaiskustannuksiltaan edullisimmat merkintäratkaisut. Markem-Imaje kykenee vastaamaan markkinoiden haasteisiin ja olemmekin erittäin iloisia voidessamme tarjota nyt täydet palvelut ilman välikäsiä myös Suomessa. - Yksittäisistä tuotteista lavamerkintään ulottuvien laiteratkaisujen lisäksi Markem-Imaje tarjoaa myös laajan valikoiman huolto- ja ylläpitopalveluita eri merkintätekniikoille asiakkaiden tuotannon seisokkiaikojen minimoimiseksi. Lisätietoja Markem-Imajen ratkaisuista ja palveluista löytyy uudelta verkkosivultamme osoitteessa www.markem-imaje.com.