Yritysliittymä.fi aloittaa uutena laajakaistatarjoajana pk-yrityksille.

Yritysliittymä.fi aloittaa yritysten internetliittymien tarjoamisen pääkaupunkiseudulla. Helpolla palvelumallilla ja asiakasystävällisellä hinnoittelulla tuodaan yrityksille vaihtoehto perinteisille operaattoreille.

Taustalla on tietotekniikan palvelutalo Vetonaula Oy:n ja internetoperaattori Igua Networks Oy:n usean vuoden ajan jatkunut kehitystyö pk-asiakassegmentissä. "Käytännön asiakastyössä ja palvelukartoituksissa on toistuvasti esiintynyt tarve helposti lähestyttävästä, suomea tekniikan sijaan puhuvasta, myös pieniä yrityksiä palvelevasta toimittajasta", kertoo Yritysliittymä.fi palvelun kehityksestä vastaavan Vetonaula Oy:n toimitusjohtaja Tomi Lehto. Yritysliittymä.fi on yksinkertainen internetpalvelu josta yritys saa laajakaistapalvelun helposti avaimet käteen toimitettuna. Laajakaistan nopeuden ja laadun takaa internetoperaattori Igua Networksin oma runkoverkko pääkaupunkiseudulla. Markkinaosuutta pyritään saamaan myös kilpailukykyisellä hinnoittelulla, jolla palvelua voidaan toteuttaa aluksi pääkaupunkiseudulla. Tapauskohtaisella hinnoittelulla Yritysliittymä.fi palvelee koko Suomea jo alkuvaiheessa. www.yritysliittyma.fi