Arla Ingman Oy:n tiedotepalvelu: Mobiiliresepti käy kauppalistasta

Mitä tänään ruoaksi? Hae resepti kännykkääsi ja kokkaa helppo päivällinen.

Järvenpääläinen Sari on kolmekymppinen perheenäiti. Hänellä on mies, kaksi tarhaikäistä tytärtä ja työ Helsingin keskustassa. Joka arkipäivä Sari juoksee junaan ehtiäkseen tarhan ja kaupan kautta kotiin ruokkimaan nälkäisiä suita.

Junassa istuessa tulee aina sama kysymys mieleen: mitä tänään ruoaksi.

Sari näpyttää kännykän nettiselaimeen reseptipalvelun osoitteen. Nopea vastaus kertoo päivän suosituksen lisäksi kolme muuta mobiilireseptiä reseptiä. Ne ovat kasvis-, kevyt- ja liharuoka.

- En ole mikään himokokki. Siksi mobiiliresepti helpottaa jokapäiväistä miettimistä. Ruokaohje toimii samalla ostoslistana, Sari kertoo.

Sari ei ole fiktiivinen hahmo. Nimeäkään ei ole muutettu. Sareja kulkee pääkaupunkiseudulla tuhansittain ja heillä kaikilla on sama pulma. Mobiiliresepti poistaa heiltä yhden mieltä askarruttavan asian.

Sari nojaa junan penkillä taaksepäin ja antaa maisemien vilistä.

Kuvatekstit

Arla Keittiö -mobiilireseptipalvelu toimii kaikissa kännyköissä, joissa on Internet-yhteys.
tai
Mobiilipalvelun resepteissä ei ole kuvia, joten niiden selaaminen onnistuu nopeasti.

Faktoja mobiiliresepteistä

Mobiilireseptit tarjoaa esimerkiksi Arla Ingman Oy. Surffaa kännykälläsi osoitteeseen m.arlaingman.fi ja löydät päivän ruokavinkit. Mobiilipalvelun resepteissä ei ole kuvia, joten niiden selaaminen kännykällä on helppoa ja nopeaa.

Voit hakea reseptiä hakusanan mukaan tai tarttua valmiiseen päivän vinkkiin. Joka päivä on tarjolla lisäksi erillinen kasvisvaihtoehto sekä nopea ja kevyt resepti. Mobiiliresepti toimii myös valmiina ostoslistana kaupassa.

Palvelu toimii kaikissa kännyköissä, joissa on Internet-yhteys. Lisää osoite kirjanmerkkeihisi eli suosikkeihisi, niin saat reseptit vielä nopeammin.

Faktoja Arla Keittiöstä
Arla keittiö on uusi nimi tutuille tuotteille
Arla Keittiö -ruoanvalmistussarja kokoaa Arla Ingmanin kaikki ruoanvalmistustuotteet yhdeksi perheeksi. Sarja rakentuu laadukkaista, suomalaisista tuotteista kuluttajille ja suurkeittiöille.
Sarjaan kuuluvat tutut kermaviilit, ruokakermat, crème fraiche, rahka, smetana, juustoraasteet ja jälkiruokakastike. Arla Keittiö -tuotevalikoima täydentyy uusilla tuotteilla sesongin mukaan.

Arla Keittiö toimii myös netissä

Arla Keittiö -sivuilta, osoitteesta www.arlaingman.fi. löytyvät päivittäin vaihtuvat reseptivinkit sekä muuta inspiraatiota arki- ja juhlaruokailuun. Reseptejä voi hakea niiden ainesosien perusteella, esimerkiksi ”broileri” ja ”ruokakerma”, jolloin toiminto hakee reseptit, joissa on käytetty molempia aineksia. Ohjeen voi tulostaa mukaan kauppaan.

Miten olisi kevyt keskiviikko ja nopea perjantai? Rekisteröitymällä Arla Keittiö -käyttäjäksi voi tilata omaan sähköpostiin reseptin eri viikonpäivälle. Sivuilla on myös ruokauutisia ja -vinkkejä.

Uutta Arla Keittiössä ovat mobiilireseptit

Palvelun ansiosta Arla Keittiö -reseptit kulkevat myös mukana, vaikkapa kaupassa, ja niitä voi selata kätevästi kaikilla puhelimilla, joissa on Internet-yhteys.

Lisätietoja Arla Keittiö -mobiilireseptipalvelusta antavat:

Mona Nordström, markkinointipäällikkö Arla Ingman Oy Ab, puh. 09 272 001 tai 050 549 7119
Marika Rikkonen, tuoteryhmäpäällikkö ruoanvalmistustuotteet, Arla Ingman Oy Ab, puh. 09 272 001 tai 050 313 8974