NIMITYKSIÄ PROHA OYJ:SSÄ

Proha Oyj Pörssitiedote 18.4.2000 klo 11.20 NIMITYKSIÄ PROHA OYJ:SSÄ Anna-Marie Krogars on nimitetty Proha Oyj:n talousjohtajaksi. Krogars jatkaa Prohan tytäryhtiön Tuloshallinto Oy:n toimitusjohtajana. Sinikka Into jatkaa Proha Oyj:n hallintopäällikkönä. Elisabeth Vatka on nimitetty Proha Oyj:n Controlleriksi. Krogars, Into ja Vatka raportoivat suoraan toimitusjohtajalle. Proha Oyj Pekka Pere Toimitusjohtaja Lisätiedot: PROHA OYJ Toimitusjohtaja Pekka Pere, puh. 020 4362 000 pekka.pere@proha.fi http://www.proha.fi JAKELU: Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bit.se Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/2000/04/18/20000418BIT00350/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/04/18/20000418BIT00350/bit0002.pdf

Yrityksestä

Proha on maailmanlaajuisesti toimiva ohjelmistokonserni liiketoiminta-alueina projektijohtaminen (Artemis), talousjohtaminen (Accountor) ja sovellusvuokrauspalvelut (Intellisoft). Proforma -liikevaihto 82,2 MEUR (v. 2000), henkilöstön määrä on n. 700.