Tanskalaisen ASP Holmbladin kattausmallistot nyt Suomessa!

ASP-Holmbladin laadukkaat ja aina viimeisimpien sisustustrendien mukaiset kattaustuotteet ovat saatavilla Suomen markkinoilta. Kaksi kertaa vuodessa vaihtuvat mallistot toteutetaan yhteistyössä maailman johtavien trenditoimistojen kanssa sesonkien mukaan. Upeissa väreissä hehkuvat kaitaliinat, servetit ja kynttilät ovat edullinen tapa päivittää kodin ja kattauksen ilmettä hetkessä. Lautasliinojen kerroksittainen rakenne takaa korkean laadun ja saa värit loistamaan. ASP-Holmbladin kynttilät valmistetaan lähes 100 % steariinista. Kevään kattausmallisto rakentuu syvän lilan ja kirkkaan vihreän väreille. Suomessa kevään 2010 kattausmallistot ovat nyt saatavilla Citymarketeista ja hyvin varustelluista K-Supermarketeista ympäri maan. Netissä tuotteisiin voi tutustua osoitteessa www.euraconkeittio.fi. Lisätietoja: Sari Koivulahti myynti- ja markkinointipäällikkö Euracon Oy, päivittäistavaraosasto p. 09 477 7060 sari.koivulahti@euracon.com www.euracon.com Viestintätoimisto Endiva p. 02 631 6727 info@endiva.fi