PwC:n huhtikuun Economy Watch -raportti

PwC on julkaissut kuukausittaisen talousnäkymiä käsittelevän Global Economy Watch -raportin. Se käsittelee tällä kertaa mm. Kiinalle povatun kasvun mahdollisia esteitä ja kasvanutta eriarvoisuutta kehittyneissä maissa.

Päättäjät ympäri maailmaa kokoontuvat huhtikuussa Washingtoniin pohtimaan globaalin talouden tilaa. Vaikka tilanne näyttää numeroiden valossa hyvältä, eriarvoisuus on samaan aikaan lisääntynyt monissa kehittyneissä maissa.

Eriarvoisuus on lisääntynyt yli 20 vuoden ajan. Selitys tälle kehitykselle löytyy globaaleista talouden trendeistä. Eriarvoisuus on myös toimitusjohtajien agendalla: PwC:n CEO Surveyn mukaan 75 % toimitusjohtajista näkee, että heidän edustamansa yrityksen rooli yhteiskunnassa ja eriarvoisuutta vastaan käytävässä taistelussa tulee kasvamaan merkittävästi.

Lisää tietoa ja tilastoja löydät Economy Watch -sivustolta:   www.pwc.co.uk/GEW . Pääset suoraan PDF-muotoiseen yhteenvetoon tästä: http://www.pwc.fi/fi/julkaisut/tiedostot/global-economy-watch-april-2014.pdf

Terveisin

Kaisa Heikkinen
kaisa.heikkinen@fi.pwc.com, puh. 020 787 7906/040 533 3553
PwC Suomi

Ps. Jos et halua enää jatkossa vastaanottaa viestejä PwC:n uusista Economy Watch -raporteista, kuittaathan sen ystävällisesti tähän viestiin vastaamalla. Kiitos!

Yrityksestä

PwC auttaa yrityksiä kasvamaan, toimimaan tehokkaasti ja raportoimaan luotettavasti jatkuvasti muuttuvassa toimintaympäristössä. Apunasi on Suomessa yli 1 000 asiantuntijaa ympäri maan. Palveluitamme ovat liikkeenjohdon konsultointi, yritysjärjestelypalvelut, veroneuvonta, lakipalvelut, riskienhallinta sekä tilintarkastus- ja muut varmennuspalvelut. Tavoitteenamme on luoda kestävää kasvua. Lisää tietoa: www.pwc.fi. Twitter: @PwC_Suomi. PwC toimii 158 maassa yli 236 000 asiantuntijan voimin. Nimi PwC viittaa PwC-ketjuun ja/tai yhteen tai useampaan sen jäsenyritykseen, joista jokainen on oma itsenäinen yhtiö. Lisää tietoa: www.pwc.com/structure