QPR SOFTWARE KÄYNNISTÄÄ YT-NEUVOTTELUT

QPR Software Oyj Pörssitiedote 4.10.2002 klo 10.00 QPR SOFTWARE KÄYNNISTÄÄ YT-NEUVOTTELUT QPR Software Oyj:n hallitus on päättänyt käynnistää YT-neuvottelut mahdollisimman nopeasti. Tavoitteena on sopeuttaa yhtiön kustannusrakenne vastaamaan tuotteiden ennakoitua alhaisempaa kysyntää. YT-neuvottelut koskevat koko henkilöstöä ja yhtiö arvioi, että tuotannollisista ja taloudellisista syistä mahdollisesti toimeenpantavat irtisanomiset, osa-aikaistamiset ja/tai lomautukset koskevat korkeintaan 30 henkilöä. QPR Software Oyj Jouko Pelkonen, toimitusjohtaja Yhteydet: Jouko Pelkonen, toimitusjohtaja, puh. 040 556 2387 jouko.pelkonen@qpr.com www.qpr.com Jakelu: Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/10/04/20021004BIT00200/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/10/04/20021004BIT00200/wkr0002.pdf