YHTIÖKOKOUS JA TALOUDELLISTEN RAPORTTIEN JULKAISUAJANKOHDAT VUONNA 2018

Qt Group Oyj Pörssitiedote 23.10.2017

Qt Group Oyj julkistaa vuoden 2017 tilinpäätöksen 16.2.2018 klo 8.00.

Tilinpäätös julkaistaan osana yhtiön vuosikertomusta, joka sisältää hallituksen toimintakertomuksen, konsernin ja emoyhtiön tilinpäätöksen sekä tilintarkastuskertomuksen tilikaudelta 1.1. - 31.12.2017. Samalla julkaistaan selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä (Corporate Governance Statement) sekä palkkioselvitys tilivuodelta 2017.

Qt Group Oyj julkistaa vuonna 2018 talousraportit seuraavasti:

• johdon osavuotinen selvitys tammi-maaliskuulta 27.4.2018 klo 8.00,
  • Puolivuosikatsaus 9.8.2018 klo 8.00 ja
  • johdon osavuotinen selvitys tammi-syyskuulta 1.11.2018 klo 8.00.

Qt Group Oyj:n varsinainen yhtiökokous pidetään tiistaina 13.3.2018 klo 10 alkaen. Yhtiökokoukseen liittyvä aineisto on nähtävissä yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.qt.io 16.2.2018 alkaen.

Mika Harjuaho, CFO, Qt Group Oyj

Puh: +358-50-337 8599

Qt Group Oyj kehittää, tuotteistaa ja lisensoi Qt-teknologiaan pohjautuvia ohjelmistokehitystyökaluja sekä kaupallisin että avoimen lähdekoodin lisenssein. Qt:n teknologiaa käyttää yli miljoona ohjelmistokehittäjää maailmanlaajuisesti. Qt:n avulla kehitetään monialustaisia sovelluksia ja graafisia käyttöliittymiä pöytäkoneisiin, sulautettuihin järjestelmiin ja mobiililaitteisiin. Qt:n teknologia on käytössä yli 70 toimialalla, ja miljoonissa laitteissa ja sovelluksissa esimerkiksi kulutuselektroniikan, autoteollisuuden, lentokoneteollisuuden ja teollisuusautomaation aloilla. Qt toimii Suomessa, Norjassa, Saksassa, USA:ssa, Venäjällä, Kiinassa, Japanissa ja Koreassa. Yhtiön liikevaihto vuonna 2016 oli noin 32.4 miljoonaa euroa ja sen palveluksessa on yli 200 henkilöä. Yhtiön pääkonttori on Espoossa ja se on listattuna Nasdaq Helsingin pörssissä. http://qt.io

Avainsanat: