EHDOTUS YHTIÖKOKOUKSELLE HALLITUKSEN JÄSENISTÄ JA PALKKIOISTA

Raisio Oyj:n hallintoneuvosto ehdottaa keskuudestaan asettamansa nimitystyöryhmän esitykseen perustuen 26.3.2009 kokoontuvalle varsinaiselle yhtiökokoukselle seuraavaa:

Yhtiökokouksen päättymisestä alkavana toimikautena hallituksen puheenjohtajalle maksetaan palkkiona 17.500 euroa kuukaudessa ja jäsenille 2.000 euroa kuukaudessa. Tästä palkkiosta noin 20 % maksetaan luovuttamalla yhtiön hallussa olevia omia osakkeita ja noin 80 % rahana. Lisäksi heille suoritetaan kokouspäiviltä päivärahaa ja korvataan matkakulut yhtiön matkustussäännön mukaan.

Hallituksen jäsenmääräksi 26.3.2009 alkavalle toimikaudelle vahvistetaan viisi.

Kaikki erovuorossa olevat hallituksen jäsenet - Anssi Aapola, Erkki Haavisto, Satu Lähteenmäki, Simo Palokangas ja Michael Ramm-Schmidt - valitaan uudelleen hallituksen jäseniksi yhtiökokouksen päättymisestä alkavaksi toimikaudeksi.

viestintäpäällikkö

Jakelu: