HENKILÖVAIHDOKSIA RAISION LAKIASIAINTOIMINNOISSA

Raisio Oyj:n lakiasiainjohtaja ja konsernin johtoryhmän jäsen Kirsi Swanljung-von Wehrt on irtisanoutunut yhtiön palveluksesta siirtyäkseen takaisin asiantuntijatehtäviin. Swanljung-von Wehrt jatkaa Raision palveluksessa tämän vuoden loppuun.

Kirsi Swanljung-von Wehrt toteaa, että kuluneet puolitoista vuotta Raisiossa ovat olleet todella antoisaa aikaa. "On ollut erittäin mielenkiintoista nähdä, miten pörssiyhtiössä toimitaan. Tätä kokemusta arvostan ja hyödynnän uusissa tehtävissäni."

Kokonaisvastuun Raisio-konsernin lakiasioista ottaa 6.10.2008 alkaen VT Sari Koivulehto-Mäkitalo, joka raportoi konsernin talousjohtaja Jyrki Paapalle.

viestintäpäällikkö

toimitusjohtaja Matti Rihko, p. 0400 830 727