NIMITYKSIÄ RAISION KONSERNIJOHDOSSA

Raisio Oyj:n lakiasiainjohtajaksi ja konsernin johtoryhmän jäseneksi on 1.9.2007 alkaen nimitetty varatuomari, kauppatieteiden maisteri Kirsi Swanljung. Hän on ollut Ernst & Young Oy:n osakas ja vetänyt Turun ja Lounais-Suomen alueen lakipalveluja. Ennen siirtymistään Ernst & Youngille Swanljung toimi Asianajotoimisto Roschier Oy:n Turun toimiston vetäjänä.

Raision liiketoiminnan kehitysjohtajaksi ja konsernin johtoryhmän jäseneksi on 1.9.2007 alkaen nimitetty Vincent Poujardieu toimipaikkanaan Bryssel. Hän siirtyy Raision palvelukseen Altadis SA:n Pohjois-Euroopan johtajan tehtävästä. Poujardieu on aikaisemmin toiminut myös Seita SA:n liiketoiminnan kehitystehtävissä.

Matti Rihko
p. (02) 443 2716 ja 0400 830 727