NIMITYKSIÄ RAISION KONSERNIJOHDOSSA

Raisio Oyj:n Elintarvikeyksikön Nordic-alueen johtaja KTM, MBA Markku Krutsin on nimitetty 1.6.2008 alkaen konsernin johtoryhmän jäseneksi. Krutsin vastaa Elintarvikeyksikön Nordic-alueen kaupallisista toiminnoista, toimitusketjun hallinnasta sekä tutkimuksesta ja kehityksestä. Raision palveluksessa hän aloitti toukokuussa 2007.

Raisio Oyj:n Elintarvikeyksikön Itä-Euroopan toiminnoista vastaava johtaja diplomi-insinööri, MBA Jacek Dziekonski on nimitetty 1.6.2008 alkaen konsernin johtoryhmän jäseneksi. Dziekonski vastaa Elintarvikeyksikön Itä-Euroopan kaupallisista toiminnoista toimipaikkanaan Puola. Raision palveluksessa Dziekonski aloitti lokakuussa 2007.

Raisio Oyj

Matti Rihko