PUOLAN KILPAILUVIRANOMAISET HYVÄKSYIVÄT RAISION MARGARIINILIIKETOIMINNAN MYYNNIN

Puolan kilpailuviranomaiset ovat ilmoittaneet hyväksyvänsä Raision margariiniliiketoiminnan myynnin Bungelle. Yrityskaupan arvioidaan toteutuvan lähiaikoina. Kauppahinnan Bunge maksaa käteisellä kaupan toteutuessa. Raisio Oyj julkisti 14.5.2009 allekirjoittaneensa Bungen kanssa sopimuksen, joka toteutuessaan johtaa Raision margariiniliiketoiminnan myyntiin. Kaupan toteutumisen ehtona oli Puolan kilpailuviranomaisten hyväksyntä, joka nyt on saatu. RAISIO OYJ Heidi Hirvonen viestintäpäällikkö p. 050 567 3060 Lisätietoja: Toimitusjohtaja Matti Rihko, p. 0400 830 727 (soittopyynnöt välittää assistentti Teija Silomäki, p. 044 782 1272)