RAISIO KÄYNNISTÄÄ OMIEN OSAKKEIDEN HANKINNAN

Raisio Oyj:n hallitus on päättänyt käyttää varsinaisen yhtiökokouksen 27.3.2008 myöntämää valtuutusta omien osakkeiden hankintaan.

Valtuutuksen mukaisesti osakkeet hankitaan yhtiön pääomarakenteen kehittämiseksi, käytettäväksi yrityskauppojen tai muiden järjestelyjen rahoittamisessa tai toteuttamisessa sekä osakepohjaisten kannustinjärjestelmien toteuttamiseksi tai muutoin edelleen luovutettaviksi tai mitätöitäviksi.

Osakkeita voidaan hankkia yhteensä enintään 1 250 000 kappaletta, ja niistä enintään 1 000 000 kappaletta voi olla vaihto-osakkeita ja enintään 250 000 kappaletta kantaosakkeita. Raisio Oyj:n hallussa on nyt 8 158 500 vaihto-osaketta ja 177 803 kantaosaketta.

Osakkeiden hankinta toteutetaan OMX Pohjoismaisen Pörssin (Helsinki) järjestämässä julkisessa kaupankäynnissä ja se aloitetaan aikaisintaan 1.9.2008 ja se jatkuu kunnes em. määrät on hankittu tai toisin ilmoitetaan. Hankkimisvaltuutus on voimassa 27.9.2009 asti.

viestintäpäällikkö

Lisätiedot: