RAISIO-KONSERNI LAAJENTAA KUNNOSSAPIDON ULKOISTAMISTA

Raisio-konserni laajentaa Raision tehdasalueen tuotantolaitosten kunnossapidon ulkoistamista kattamaan margariini- ja soijakauratehtaiden lisäksi myös stanoliesteri- ja raffinointilaitokset, kasviöljypuristamon sekä jätevesien esikäsittelylaitoksen.

Tuotantokunnossapidon ulkoistamisen tavoitteena on parantaa toiminnan ohjausta ja lisätä sen kautta tuottavuutta. Samalla tapahtuva kunnossapitopalveluiden keskittäminen yhdelle toimijalle tuo merkittävää taloudellista hyötyä ulkoisen kunnossapidon hallinnassa, varaosien ja tarvikkeiden hankinnassa sekä korvausinvestointien suunnittelussa.

Tuotantokunnossapidon yhteistyökumppaniksi on valittu Sataservice Oy. Viisi Raision kunnossapitotyöntekijää siirtyy vaiheittain Sataservicen palvelukseen vanhoina työntekijöinä.

viestintäpäällikkö

Lisätietoja: tuotantojohtaja Vesa Kurula, p. 0400 478 169