RAISIO OYJ:N VUOSIKERTOMUS JA VUOSIKOOSTE 2008 JULKAISTU

Raisio Oyj:n vuosikertomus 2008 on julkaistu tänään 13.3.2009 suomen- ja englanninkielisenä. Vuosikooste yhtiön vuonna 2008 antamista pörssi- ja lehdistötiedotteista sisältyy vuosikertomukseen.

Avaa vuosikertomus: http://raisio.smartpage.fi/vuosikertomus08

Vuosikertomus 2008 on luettavissa pdf-muodossa yhtiön kotisivuilla osoitteesta www.raisio.com. Painettuja vuosikertomuksia voi tilata sähköpostitse osoitteella communications(at)raisio.com ja puhelimitse numerosta 044 782 1299.

Kaikki Raision vuonna 2008 antamat pörssi- ja lehdistötiedotteet ovat saatavilla yhtiön kotisivuilla osoitteesta www.raisio.com > Uutiset > Uutisarkisto.

Osavuosikatsaukset ovat saatavilla osoitteesta www.raisio.com > Julkaisut > Osavuosikatsaukset.

viestintäpäällikkö

Jakelu