RAISION DIAGNOSTIIKKALIIKETOIMINTA SIIRTYI BIOCONTROLILLE

Raision diagnostiikkaliiketoiminnan myynti BioControl Systems Inc:lle on saatettu loppuun ja kaupan kohteena olleet liiketoimintaa harjoittavien yhtiöiden osakkeet ovat siirtyneet uudelle omistajalle.

BioControl Systems Inc. on amerikkalainen, vuonna 1985 perustettu yhtiö, jonka palveluksessa on noin 75 henkilöä. Diagnostiikkaliiketoiminnan 70 työntekijää siirtyivät BioControlin palvelukseen vanhoina työntekijöinä. Siirtyneellä diagnostiikkaliiketoiminnalla on toimintaa seitsemässä maassa.

Raisio julkaisi 3.9.2007 pörssitiedotteen diagnostiikan myynnistä BioControlille.

viestintäpäällikkö

toimitusjohtaja Matti Rihko, p. 0400 830 727