Raision tuotemuutokset 1.5.2008

SUNNUNTAI-TUOTEPERHE UUDISTUU

Sunnuntai-tuoteperheen pakkaukset saavat uuden, raikkaan ilmeen toukokuussa. Sunnuntai-tuotteet tunnistaa jatkossakin perinteisestä punaisesta ruususta, oranssista väristä ja tutusta nimestä. Uusien pakkausten värikoodit erottavat tuotteet toisistaan entistä paremmin ja helpottavat näin tuotteen valintaa.

Pakkausmuutoksen yhteydessä kaikki Raision jauhotuotteet siirtyvät Sunnuntai-brändin alle. Sunnuntai-tuoteperheeseen saadaan kaksi uutta jauhoa: Sunnuntai Kruunu Karkea Vehnäjauho 1 kg ja Sunnuntai Anni Helena Kakkuvehnäjauho 2 kg.

Samassa yhteydessä Sunnuntai Gluteeniton Jauhoseos muuttuu maidottomaksi. Leivontaan ja ruoanlaittoon erinomaisesti soveltuvaa tuotetta voivat jatkossa käyttää myös maidotonta ja vähälaktoosista ruokavaliota noudattavat. Myös gluteenittomissa jauhoissa on jatkossa uusi houkuttelevampi Sunnuntai-ilme.

Sanna Niemelä, tuotepäällikkö, Elintarvikeyksikkö, Raisio-konserni, p. 050 502 4990, sanna.niemela@raisio.com, www.sunnuntai.com

KEIJU-TUOTEPERHEESEEN ÖLJYJÄ

Keiju uudistui merkittävästi vuodenvaihteessa. Keijun uudet, modernit ja raikkaat pakkaukset ja luonnollisuuteen pohjautuva viestintä on otettu hyvin vastaan. Keväällä Kultasula-öljyt siirtyvät Keiju-tuoteperheeseen. Keiju Rypsiöljy ja Auringonkukkaöljy ovat hyvän rasvahappokoostumuksensa vuoksi terveellinen vaihtoehto ruoanvalmistukseen ja leivontaan.

Suvi Rantanen, tuotepäällikkö, Elintarvikeyksikkö, Raisio-konserni, p. 040 827 2369, suvi.rantanen@raisio.com

KULUTTAJAPALVELU

Raision kuluttajapalvelun ammattilaiset ovat apunanne tuotteisiimme liittyvissä kysymyksissä, p. (02) 443 2022 (arkisin klo 9-14).