RAISION VUODEN 2004 VEROTUKSEEN EI MUUTOSTA

Helsingin hallinto-oikeus on käsitellyt konserniverokeskuksen veroasiamiehen tekemän verovalituksen Raision kemian liiketoimintojen myynnistä vuonna 2004 syntyneen luovutusvoiton verotuksesta. Hallinto-oikeus on päätynyt samalle kannalle kuin ensin konserniverokeskus säännönmukaisessa verotuksessa ja sittemmin konserniverokeskuksen verotuksen oikaisulautakunta. Noin 220 miljoonan euron luovutusvoitto on hallinto-oikeudenkin päätöksen mukaan verovapaa.

Hallinto-oikeuden päätös saa lainvoiman 60 päivän kuluessa sen tiedoksisaannista, ellei veronsaajien edustaja hae valituslupaa ja muutosta korkeimmalta hallinto-oikeudelta.

viestintäpäällikkö

Lisätiedot: