RAISION YT-NEUVOTTELUT PÄÄTTYIVÄT

Raision elokuussa käynnistämät yt-neuvottelut on saatettu päätökseen. Neuvottelut koskivat Elintarvike- ja Ainesosat-yksiköitä sekä konsernipalveluita. Yt-neuvottelujen tuloksena vähennetään irtisanomisin 18 toimihenkilötehtävää ja luonnollisen poistuman kautta vähenee 9 henkilöä.

Päättyneet neuvottelut ovat osa Raision toimintojen tehostamista ja selkeyttämistä kannattavuuden parantamiseksi. Henkilöstövähennysten arvioidaan tuovan vuositasolla noin 2 miljoonan euron säästöt. Kuluvan vuoden kolmannen vuosineljänneksen tulokseen tehdään vähennyksistä johtuen noin 1,5 miljoonan euron kuluvaraus.

Yt-neuvottelut Nokian myllyn tuotannon sopeuttamiseksi markkinatilanteeseen jatkuvat.

viestintäpäällikkö
p. (02) 443 2242 ja 050 567 3060