PIKKUTAITAJA-TALON HARJANNOSTAJAISET 17.5.2006 ESPOON ASUNTOMESSUILLA

Tervetuloa Pikkutaitaja-talon harjannostajaisiin Espoon asuntomessualueelle Kauklahden Klippinkitielle keskiviikkona 17.5.2006 klo 10.00.

Kaksikerroksinen moduulitalo tuodaan messualueelle rekoilla Vantaan ammattiopistolta Hiekkaharjusta. Ammattiopiston opiskelijat ovat kevään aikana remontoineet talon Pikkutaitajan tukikohdaksi ja he ovat mukana myös pystyttämässä taloa. Rakennus- ja kiinteistöpalvelualan vetovoima ry:n Pikkutaitaja-talossa ja piha-alueella asuntomessujen lapsikävijät pääsevät itse suunnittelemaan taloja sekä kokeilemaan erilaisia rakentamiseen ja kiinteistöjen ylläpitoon liittyviä tehtäviä. Toimintaa pyöritetään Pikkutaitaja-talossa koko messujen ajan. Rakennus- ja kiinteistöpalvelualan vetovoima ry:n jäseninä ovat keskeiset alan työmarkkina- ja henkilöjärjestöt. Yhdistys ja Suomen Asuntomessut ovat solmineet kolmivuotisen yhteistyösopimuksen, jonka tavoitteena on markkinoida rakennus- ja kiinteistöpalvelualaa lapsille ja nuorille sekä edistää alan osaamista. Pikkutaitaja-talo on ensimmäinen yhteistyöhanke tällä tärkeällä saralla. Lisätietoja: asiamies Timo Piili, p. 040 573 3254 hallituksen puheenjohtaja Arja Koski, p. 050 414 0083

Yrityksestä

Rakennusteollisuus RT ry on koko rakennusteollisuuden liittoyhteisö, joka muodostuu Rakennusteollisuus RT ry:stä keskusliittona ja siihen kuuluvista viidesta toimialasta. Viiden toimialan yhteensä yli 2000 jäsenyrityksen palveluksessa on lähes 55 000 henkilöä. Jäsenyritysten yhteenlaskettu liikevaihto on noin 10 miljardia euroa.