Jukka Lyytinen Rakennustiedon liiketoimintajohtajaksi

Kirjat ja lehdet –yksikön liiketoimintajohtajaksi on nimitetty 9.3.2015 alkaen FM Jukka Lyytinen, 46.

Jukka Lyytinen vastaa kirjoista ja lehdistä sekä Rakennustiedon kirjakauppojen ja verkkokirjakaupan ( www.rakennustietokauppa.fi ) valikoimista ja välitettävistä tuotteista. Hän raportoi toimitusjohtaja Pasi Hulkkoselle. Lyytinen siirtyy Rakennustietoon Suomen Rakennusmedian toimitusjohtajan tehtävistä. Sitä ennen hän on toiminut INFRA ry:n viestintäpäällikkönä ja erilaisissa kustannusalan tehtävissä, mm. Rakennustiedossa Locus-lehden päätoimittajana.

Jukkaan saa yhteyden: jukka.lyytinen@rakennustieto.fi .

Rakennustieto Oy on Rakennustietosäätiö RTS:n omistama, rakennusalan johtava tietotalo. Tuotamme ja myymme tietopalveluja rakennussuunnittelun, rakennuttamisen, rakentamisen ja kiinteistöjen ylläpidon tarpeisiin. Tunnettuja tietotuotteitamme ovat RT-, Infra-, LVI-, SIT- , Ratu- ja KH Net -tietopalvelut ammattilaisille, sekä näihin kiinteästi liittyvät RYLit, rakentamisen yleiset laatuvaatimukset. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingissä, Kuopiossa, Tallinnassa ja Pietarissa. Lisätietoja www.rakennustieto.fi.

Rakennustieto Oy on Rakennustietosäätiö RTS:n omistama, rakennusalan johtava tietotalo. Tuotamme ja myymme tietopalveluja rakennussuunnittelun, rakennuttamisen, rakentamisen ja kiinteistöjen ylläpidon tarpeisiin. Tunnettuja tietotuotteitamme ovat RT-, LVI-, Ratu-, KH- ja Infra Net -tietopalvelut ammattilaisille, sekä näihin kiinteästi liittyvät RYLit, rakentamisen yleiset laatuvaatimukset. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingissä, Kuopiossa, Tallinnassa ja Pietarissa. Lisätietoja www.rakennustieto.fi.