Kerrostalot 1975-2000 -kirjan julkistus 26.5.2015 klo 14.00

Helsingin RT kirjakaupan asiakaspäivän ohjelmassa on uuden Kerrostalot 1975-2000 -kirjan julkistus.

Tule kuulemaan kirjasta sen toimittajan, arkkitehti Petri Neuvosen kertomana.

Samalla on hyvä tilaisuus kysyä ja keskustella tekijän kanssa ja poimia Kerrostalot 1975-2000 -kirjan lehdistökappale mukaasi.

Ohjelmassa:

klo 14.00   Kerrostalot 1975-2000 -kirjan julkistaminen ja esittely,
arkkitehti Petri Neuvonen
haastattelijana Jukka Lyytinen,
liiketoimintajohtaja, kirjat ja lehdet, Rakennustieto Oy

Ilmoittautumiset ja lisätiedot:

Kristiina Bergholm, kristiina.bergholm@rakennustieto.fi

Tervetuloa!

RT kirjakauppa Helsinki
Runeberginkatu 5, 00100 Helsinki (sis.käynti Et. Rautatiekatu 12)
puh. 0207 476 366

Rakennustieto Oy on Rakennustietosäätiö RTS:n omistama, rakennusalan johtava tietotalo. Tuotamme ja myymme tietopalveluja rakennussuunnittelun, rakennuttamisen, rakentamisen ja kiinteistöjen ylläpidon tarpeisiin. Tunnettuja tietotuotteitamme ovat RT-, Infra-, LVI-, SIT- , Ratu- ja KH Net -tietopalvelut ammattilaisille, sekä näihin kiinteästi liittyvät RYLit, rakentamisen yleiset laatuvaatimukset. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingissä, Kuopiossa, Tallinnassa ja Pietarissa. Lisätietoja www.rakennustieto.fi.

Rakennustieto Oy on Rakennustietosäätiö RTS:n omistama, rakennusalan johtava tietotalo. Tuotamme tietoa ja työvälineitä rakennuttamiseen, suunnitteluun, rakentamiseen ja kiinteistöjen ylläpitoon. Tunnettuja tietotuotteitamme ovat RT-, LVI-, Ratu-, KH- ja Infra-kortistot ammattilaisille, sekä näihin kiinteästi liittyvät RYLit, rakentamisen yleiset laatuvaatimukset. RT-tuotetietokanta ja sitä hyödyntävä RT urakoitsijan tuotetieto ovat ratkaisu rakennustuotetiedon ja -dokumenttien hallintaan. Julkaisemme myös kirjoja ja ammattilehtiä. Päätoimipaikkamme on Helsingissä, myyntikonttorit Tampereella ja Kuopiossa, toimipisteet myös Tallinnassa ja Pietarissa. Lisätietoja www.rakennustieto.fi. Rakennustietosäätiö RTS sr on yksityinen säätiö, jonka 55 taustaorganisaatiota edustavat koko Suomen kiinteistö- ja rakentamisalaa. RTS:n tarkoituksena on edistää sekä hyvää kaavoitus- ja rakennustapaa että hyvää kiinteistönpitotapaa. Lisätietoja www.rakennustieto.fi

Kirjanjulkistustilaisuus RT kirjakaupassa 26.5.2015 klo 14.00