Korjaus Erik Bryggmanin arkkitehtuuri -kirjan tiedotustilaisuuden päivämäärään

Valitettavasti lähetetyssä tiedotteessa oli virheelliset päivämäärät. Oikeat päivämäärät ovat:

Tiedotustilaisuus ke 14.12 klo 10

Yleisötilaisuus to 15.12 klo 18

Tervetuloa tiedotustilaisuuteen ja yleisöesittelyyn, joissa kirjan tekijä, FM Mikko Laaksonen esittelee kirjan painottaen kirjaa laatiessa löytyneitä kohteita ja uusia tietoja.

Uutuuskirja esittelee ensimmäistä kertaa kaikki Erik Bryggmanin toteutetut työt ja tärkeimmät toteutumattomat suunnitelmat. Tuottelias ja laaja-alainen Bryggman suunnitteli 1910-luvulta 1950-luvulle monenlaisia kohteita kesämökeistä teollisuuslaitoksiin, sisustuksista asuinalueisiin, elokuvateattereista kirkkoihin.

Rakennustieto Oy on Rakennustietosäätiö RTS sr:n omistama, rakennusalan johtava tietotalo. Tuotamme ja myymme tietopalveluja rakennussuunnittelun, rakennuttamisen, rakentamisen ja kiinteistöjen ylläpidon tarpeisiin. Tunnettuja tietotuotteitamme ovat RT-, LVI-, Ratu-, KH- ja Infra-kortistot ammattilaisille, sekä näihin kiinteästi liittyvät RYLit, rakentamisen yleiset laatuvaatimukset. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingissä, Kuopiossa, Tallinnassa ja Pietarissa. Lisätietoja www.rakennustieto.fi.

Korjaus:Tiedotustilaisuus ke 14.12 klo 10Yleisötilaisuus to 15.12 klo 18