Lehdistökutsu: KorjausRYL Rakennustöiden yleiset laatuvaatimukset. Esiselvitykset ja purkaminen -kirjan julkistamistilaisuus 16.12. klo 13

Tervetuloa uuden KorjausRYL-kirjan julkistustilaisuuteen, jossa jaamme lehdistökappaleet sekä voitte tavata kirjan tekijöitä. Tilaisuus pidetään 16.12.2016 klo 13–15.
Paikka: AALTO-auditorio, Runeberginkatu 1 A, Helsinki, 1. krs (Sähkötalo)

Ohjelma:

Tervetuliaissanat ja julkaisijan puheenvuoro
Matti Rautiola, yliasiamies, Rakennustietosäätiö RTS sr

Kustantajan puheenvuoro
Jaana Matilainen, liiketoimintajohtaja, Rakennustieto Oy

Korjausrakentamisesta laadukkaampaa
Mika Huhtala, rakennuttajapäällikkö, Liikelaitos Oulun Tilakeskus, Valvovan toimikunnan pj.

KorjausRYLin esiselvitykset ja purkaminen sekä jatkosuunnitelmat
Petri Neuvonen, viestintä- ja kehityspäällikkö, Rakennustietosäätiö RTS sr
Olli-Pekka Kari, projektipäällikkö, Rakennustieto Oy

Pyydämme vahvistamaan osallistumisenne 14.12.2016 mennessä Aija Hellmanille,
aija.hellman@rakennustieto.fi

Rakennustieto Oy on Rakennustietosäätiö RTS sr:n omistama, rakennusalan johtava tietotalo. Tuotamme ja myymme tietopalveluja rakennussuunnittelun, rakennuttamisen, rakentamisen ja kiinteistöjen ylläpidon tarpeisiin. Tunnettuja tietotuotteitamme ovat RT-, LVI-, Ratu-, KH- ja Infra-kortistot ammattilaisille, sekä näihin kiinteästi liittyvät RYLit, rakentamisen yleiset laatuvaatimukset. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingissä, Kuopiossa, Tallinnassa ja Pietarissa. Lisätietoja www.rakennustieto.fi.