Nimitysuutinen: Marjut Jensén Rakennustiedon talousjohtajaksi

Rakennustiedon talousjohtajaksi (CFO) on nimitetty 1.8.2016 alkaen KTM Marjut Jensén, 46.

Jensén toimii tehtävässään yhtiön johtoryhmän jäsenenä ja raportoi toimitusjohtaja Pasi Hulkkoselle.

Jensén on työskennellyt aiemmin ICT-alalla toimivassa United Software Distributors –konsernissa talous- ja henkilöstöjohtajana. Lisäksi hän on toiminut talousjohtajana Sybase Finland Oy:ssä ja talouspäällikkönä Oy Suomen Michelin Ab:llä.

Lisätietoja:
Pasi Hulkkonen, toimitusjohtaja, Rakennustieto Oy, puh. 040-8400 513, pasi.hulkkonen@rakennustieto.fi
Marjut Jensén, talousjohtaja, Rakennustieto Oy, puh. 040 542 4219, marjut.jensen@rakennustieto.fi

Rakennustieto Oy on Rakennustietosäätiö RTS sr:n omistama, rakennusalan johtava tietotalo. Tuotamme ja myymme tietopalveluja rakennussuunnittelun, rakennuttamisen, rakentamisen ja kiinteistöjen ylläpidon tarpeisiin. Tunnettuja tietotuotteitamme ovat RT-, Infra-, LVI-, SIT- , Ratu- ja KH Net -tietopalvelut ammattilaisille, sekä näihin kiinteästi liittyvät RYLit, rakentamisen yleiset laatuvaatimukset. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingissä, Kuopiossa, Tallinnassa ja Pietarissa. Lisätietoja www.rakennustieto.fi.

Marjut Jensén Rakennustiedon talousjohtajaksi