Rakennustietoa Kirjamessuilta

Arkkitehti Sanna Meriläinen signeeraa keväällä ilmestynyttä kirjaansa Tavallisia koteja. 1900-luvun suomalaista asumisen arkkitehtuuria, kuusi tarinaa. osastollamme 6b89 sunnuntaina 30.10. klo 14–15 Helsingin Messukeskuksessa.

Tule tutustumaan myös muihin uutuuksiimme ja kestosuosikkeihin. Kirjamme on koottu kolmen teeman alle, jotka liittyvät arkkitehtuuriin, asumiseen ja harrastuksiin sekä rakentamisen ammattitietoon.

AALTOA JA ARKKITEHTUURIA
Näkökulmia, pohdintoja ja analyysejä arkkitehtuurista – kaunista ja kestävää rakennettua ympäristöä.

Teeman uutuuskirjat:
Tavallisia koteja. 1900-luvun suomalaista asumisen arkkitehtuuria, kuusi tarinaa, Sanna Meriläinen, Hanna Meriläinen
Asukkaan ehdoilla – moninaisuutta asumamuotoihin, Olli Lehtovuori

KODINRAKENTAJAT
Haaveile, suunnittele, rakenna, remontoi ja sisusta – kirjoistamme täsmätietoa kauniin, kestävän ja terveellisen kodin rakentamiseen.
Runsaasti tarjouksia!

RAKENTAMISEN AMMATTITIETOA

Käytännön tietoa ja vankkaa teoriaa rakentamisen ammattilaisille ja rakennusalan opiskelijoille.

Teeman uutuuskirjat:
Tietomallintaminen talonrakennustyömaalla, Päivi Jäväjä, Timo Lehtoviita
Ryhmärakennuttajan opas, Salla Korpela
Puurakentaminen, Unto Siikanen

Kaikista kirjoista hyviä messutarjouksia ja lisäksi lähes loppuunmyytyjä klassikoita edulliseen messuhintaan.

Lisätietoja: Kristiina Bergholm, kristiina.bergholm@rakennustieto.fi, puh: 040-824 0765.

Rakennustieto Oy on Rakennustietosäätiö RTS sr:n omistama, rakennusalan johtava tietotalo. Tuotamme ja myymme tietopalveluja rakennussuunnittelun, rakennuttamisen, rakentamisen ja kiinteistöjen ylläpidon tarpeisiin. Tunnettuja tietotuotteitamme ovat RT-, LVI-, Ratu-, KH- ja Infra-kortistot ammattilaisille, sekä näihin kiinteästi liittyvät RYLit, rakentamisen yleiset laatuvaatimukset. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingissä, Kuopiossa, Tallinnassa ja Pietarissa. Lisätietoja www.rakennustieto.fi.

Sanna Meriläinen signeeraa Tavallisia koteja -kirjaansa Kirjamessuilla 30.10. klo 14-15, osastolla 6b89.