Mika Mattila Rakennustiedon myyntijohtajaksi

Rakennustieto Oy:n myyntijohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on nimitetty 2.2.2015 alkaen DI Mika Mattila, 48.

Hän raportoi toimitusjohtaja Pasi Hulkkoselle.
Mika Mattilalla on vankka myyntikokemus. Viimeksi hän on ollut seitsemän vuotta Kataja Event Oy:n toimitusjohtajana, sitä ennen mm. seitsemän vuotta Lindströmillä myyntijohtajana ja useita vuosia Säkkivälineellä myyntipäällikkönä.

Lisätietoja: toimitusjohtaja Pasi Hulkkonen, puh: 0207 476 333, s-posti: pasi.hulkkonen@rakennustieto.fi

Mika Mattila, puh: 044 989 2227

Rakennustieto Oy on Rakennustietosäätiö RTS:n omistama, rakennusalan johtava tietotalo. Tuotamme ja myymme tietopalveluja rakennussuunnittelun, rakennuttamisen, rakentamisen ja kiinteistöjen ylläpidon tarpeisiin. Tunnettuja tietotuotteitamme ovat RT-, Infra-, LVI-, SIT- , Ratu- ja KH Net -tietopalvelut ammattilaisille, sekä näihin kiinteästi liittyvät RYLit, rakentamisen yleiset laatuvaatimukset. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingissä, Kuopiossa, Tallinnassa ja Pietarissa. Lisätietoja www.rakennustieto.fi.