Karoliina Lehmusvirta nimitetty Rambollin markkinointi- ja viestintäjohtajaksi

Ramboll Finlandin markkinointi- ja viestintäjohtajaksi on nimitetty FM Karoliina Lehmusvirta 1.9.2014 alkaen. Lehmusvirta siirtyy Rambolliin Fortumista, jossa hän on työskennellyt viestintäpäällikkönä konsernin talousviestinnässä sekä vastannut sähkönjakelun viestinnästä Suomessa. Tätä ennen hän on työskennellyt useissa kansainvälisissä viestinnän ja markkinoinnin tehtävissä Nokiassa.

Karoliina Lehmusvirta vastaa Rambollin markkinoinnin ja viestinnän suunnittelusta ja toteutuksesta Suomessa. Tehtävässään hän kehittää myös Ramboll Finlandin markkinointi- ja viestintästrategiaa sekä konsepteja yhteistyössä yrityksen johdon ja kansainvälisen viestintäverkostomme kanssa.

— Suunnittelulla on suuri vaikutus jokapäiväiseen elämäämme ja elinympäristöömme, ja Ramboll edustaa alan huippuosaamista. Viestintätaitojen merkitys kasvaa myös insinöörien jokapäiväisessä työssä. Olen iloinen päästessäni mukaan kehittämään näitä valmiuksia yhdessä koko organisaation kanssa ja edistämään Rambollin liiketoimintaa Suomessa, Karoliina Lehmusvirta toteaa.

— Karoliina on kovan luokan markkinointi- ja viestintäammattilainen, jolla on mittava kokemus tekniseltä toimialalta ja meistä insinööreistä niin kollegoina kuin asiakkainakin. Hän on innostava joukkuepelaaja, joka on erinomainen vahvistus voittajajoukkueeseemme. Haluan toivottaa Karoliinan lämpimästi tervetulleeksi Rambolliin, sanoo toimitusjohtaja Markku Moilanen.

Toimitusjohtaja Markku Moilanen, Ramboll Finland Oy, puh. 050 4525 238

Ramboll Finland on osa kansainvälistä Ramboll Groupia. Ramboll on suurin Suomessa toimiva konsultti- ja suunnittelutoimisto. Toimimme maanlaajuisesti noin 1 900 asiantuntijan voimin ja tarjoamme infrastruktuurin, ympäristön ja rakennusten suunnitteluun, rakentamiseen, rakennuttamiseen ja ylläpitoon sekä johdon konsultointiin liittyviä asiantuntijapalveluita.

Markku Moilanen, Ramboll