Muutoksia Rambollin Porin toimiston päällikkötehtävissä

Rambollin Porin Kiinteistöt ja rakentaminen -yksikön päälliköksi on nimitetty DI Jukka Kallio.

Jukka Kallio siirtyy tehtävään saman yksikön projektipäällikön tehtävistä. Yksikön päällikön tehtävässä eläkeiän saavuttanut DI Kari Salmi jatkaa erikoistehtävissä.

Rambollin Porin aluetoimiston päälliköksi on vuoden alussa nimitetty Infra-yksikön päällikkönä Porissa toimiva DI Jouni Alinen. Aluetoimiston päällikön tehtävät siirtyvät hänelle Kari Salmelta.

Lisätiedot:

Aluetoimiston päällikkö Jouni Alinen, puh. 050 512 6411

Yksikön päällikkö Jukka Kallio, puh. 050 304 2076

Ramboll Finland Oy on osa kansainvälistä Ramboll Groupia. Suomessa toimimme maanlaajuisesti noin 1400 asiantuntijan voimin ja tarjoamme infrastruktuurin, ympäristön ja rakennusten suunnitteluun, rakentamiseen ja ylläpitoon sekä johdon konsultointiin liittyviä asiantuntijapalveluita.

Yrityksestä

Ramboll on johtava kansainvälinen suunnittelu- ja konsultointialan yritys. Säätiöomisteisessa yhtiössämme työskentelee 14 000 eri alojen ammattilaista globaalisti. Suomessa toimimme maanlaajuisesti 2300 asiantuntijan voimin. Tarjoamme infrastruktuurin, ympäristön ja rakennusten suunnitteluun, rakennuttamiseen, rakentamiseen ja ylläpitoon sekä johdon konsultointiin liittyviä asiantuntijapalveluita. Työmme tavoitteena on luoda aidosti koko yhteiskunnan toimintaa kehittäviä ratkaisuja. Tässä onnistumisen takaa osaava ja näkemyksellinen henkilöstömme.https://fi.ramboll.com/