Ramboll ja Terveystalo solmivat puitesopimuksen

Lehdistötiedote 15.4.2016 klo 9:00

Ramboll ja Terveystalo ovat solmineet puitesopimuksen, joka koskee yhteistyötä Terveystalon uudisrakennus-, peruskorjaus- ja muutosrakentamishankkeissa.

Sopimus kattaa laajasti Rambollin tarjoamat suunnittelu-, rakennuttamis- ja kiinteistökonsultointipalvelut, jotka liittyvät Terveystalon omistamiin kiinteistöihin Suomessa. Sopimus on voimassa toistaiseksi.

– Liiketoimintamme kasvu vaatii myös toimipaikkaverkoston kehittämistä, ja haluamme kumppaneidemme kanssa varmistaa, että meillä on edellytykset kehittämiselle. Terveydenhuollon tilojen suunnittelu ja rakennuttaminen vaatii erikoisosaamista ja uskomme Rambollin osaamisen palvelevan tavoitteidemme saavuttamista, sanoo toimitilajohtaja Kari Hintikka Terveystalosta.

– Terveystalon tarvitsemat palvelut vaihtelevat suunnittelusta nopeisiin ylläpidon tekemisiin. Ramboll pystyy laajan palvelutarjontansa avulla tuottamaan lisäarvoa Terveystalolle kautta Suomen, kertoo projektinjohtaja Erkki Pekkanen Rambollista.

Terveystalolla on 17 lääkärikeskussairaalaa ja 170 toimipaikkaa Suomessa.

Ota yhteyttä:
Ramboll: Erkki Pekkanen, projektinjohtaja, puh. 050 388 3126
Terveystalo: Kari Hintikka, toimitilajohtaja, puh. 050 598 0789

Toimittajille taustatiedoksi:
Kuvassa sopimusta allekirjoittamassa seuraavat henkilöt vasemmalta oikealle: johtaja Petri Hyttinen Rambollista, toimialajohtaja Valtter Kari Rambollista, toimitilajohtaja Kari Hintikka Terveystalosta ja projektinjohtaja Erkki Pekkanen Rambollista.

Ramboll on johtava kansainvälinen suunnittelu- ja konsultointialan yritys. Säätiöomisteisessa yhtiössämme työskentelee 13 000 eri alojen ammattilaista globaalisti. Suomessa toimimme maanlaajuisesti  yli 2 000 asiantuntijan voimin. Tarjoamme infrastruktuurin, ympäristön ja rakennusten suunnitteluun, rakennuttamiseen, rakentamiseen ja ylläpitoon sekä johdon konsultointiin liittyviä asiantuntijapalveluita. Työmme tavoitteena on luoda aidosti koko yhteiskunnan toimintaa kehittäviä ratkaisuja. Tässä onnistumisen takaa osaava ja näkemyksellinen henkilöstömme.