Eva Fraenkel Rapunzel of Swedenin uusi CMO

Report this content

Rapunzel of Sweden on rekrytoinut Eva Fraenkelin uudeksi Chief Marketing Officeriksi vahvistaakseen toimintaansa ja saavuttaakseen kunnianhimoiset kasvutavoitteensa.

Eva Fraenkelin rekrytointi vahvistaa Rapunzel of Swedenin kansainvälistä osaamista ja kasvua. Eva vastaa sekä verkkokaupan että kampaamotoiminnan markkinoinnista. Hän siirtyy Rapunzelille ruotsalaisen Gudrun Sjödén -designyrityksen Marketing Directorin tehtävästä. Sjödénillä hänen tehtäviinsä kuului muun muassa yrityksen menestyksekkään kansainvälisen toiminnan kehittäminen. Eva on työskennellyt aikaisemmin johtotehtävissä Indiskassa, Åhlénsissa ja Venue Retail Groupissa.

”Olen iloinen voidessani toivottaa Eva Fraenkelin tervetulleeksi Rapunzel of Swedenille. Evalla on vankka kokemus verkko- ja vähittäiskaupasta ja uskon, että hänen vahva osaamisensa tukee yhtiön kasvutavoitteita. Rapunzelin kehittäminen yhdessä Evan kanssa niin Ruotsissa kuin kansainvälisillä markkinoilla tulee olemaan mielenkiintoista”, sanoo Rapunzel of Swedenin toimitusjohtaja Sofia Bertills.

”Rapunzel of Swedenin kasvumatka ja yrityksen kehitys ovat tehneet minuun suuren vaikutuksen. On upea haaste saada olla mukana yhtiön laajentumisessa. Haluan viedä yhtiötä eteenpäin yhdessä muun henkilöstön kanssa ja vakiinnuttaa Rapunzelin aseman johtavana kansainvälisenä brändinä”, Eva Fraenkel sanoo.

Eva Fraenkel aloittaa Rapunzel of Swedenin CMO:na maaliskuussa 2017.

Lisätietoa:

Sofia Bertills, Rapunzel of Swedenin toimitusjohtaja

Sähköposti: sofia.bertills@rapunzel.com

Puhelin: +46 90-690 30 01

Eva Fraenkel, Rapunzel of Swedenin tuleva CMO

Puhelin: +46 70-461 36 17

Rapunzel of Sweden on Pohjoismaiden johtavia hiustenpidennysten toimittajia. Muutamassa vuodessa nollasta aloittanut yritys on kasvanut isoksi, ja tänä päivänä Rapunzel of Sweden on suuri ja tunnettu verkkokauppa, jolla on asiakkaita yli 60 maassa ympäri maailmaa. Yrityksellä on oma tavaramerkki Rapunzel®, ja se toimittaa hiuslisäkkeitä, peruukkeja ja hiustenhoitotuotteita laajalle asiakaskunnalle ympäri maailmaa. Mittavan verkkoliiketoiminnan lisäksi Rapunzel of Swedenillä on Rapunzel® Consept Store -liikkeitä Uumajassa, Tukholmassa, Malmössä, Göteborgissa, Uppsalassa ja Helsingissä, joissa se tarjoaa sekä kampaamopalveluita että laajan valikoiman hiustuotteita. Yrityksen pääkonttori sijaitsee Uumajassa Pohjois-Ruotsissa.

Lainaukset

Eva Fraenkel, Rapunzel of Swedenin tuleva CMO