Rautakesko avaa yritysasiakkaille suunnatun Dekostudion Helsingin Bulevardille

KESKO LEHDISTÖTIEDOTE 28.10.2015 klo 9.00

Rautakesko avaa marraskuun alkupuolella Dekostudioksi nimetyn suunnittelijoiden ja arkkitehtien kohtaamistilan Helsingin ydinkeskustaan osoitteeseen Bulevardi 46.

Bulevardin Dekostudiossa esitellään Rautakeskon sisustamisen ja kalustamisen tuotteita. Se on tarkoitettu tukemaan Rautakesko Yrityspalvelun, Rautakeskon omien merkkien sekä K-rauta- ja Rautia-kauppojen ammattiasiakasmyyntiä. Miljöö on suunnittelijoille houkutteleva ja tilat soveltuvat niin suunnittelutyöhön kuin koulutustilaisuuksiinkin.

- Dekostudio on kohtaamispaikka, jossa pääsemme tuomaan esiin valikoimaamme ja vaikuttamaan ammattiasiakkaan rakennusprojektin materiaalivalintoihin jo alkuvaiheessa. Urbaani näyttelytila tuo sisustustuotteet suunnittelijoiden äärelle hyvien kulkuyhteyksien varrelle, Rautakeskon yrityksille myynnistä vastaava johtaja Mikko Pasanen sanoo.

Bulevardin Dekostudio rakentuu ilmeeltään rautakauppamiljööstä poikkeavaksi tilaksi, jossa ytimen muodostavat Rautakeskon oma maahantuonti ja valittujen yhteistyökumppanien tuotteet.

Rautakesko on avaamassa vastaavantyyppisen tilan myös Viron Tallinnaan.

Lisätietoja

Myyntipäällikkö, näyttelyvastaava Jyrki Lotila, Rautakesko Yrityspalvelu, puh. 040 570 7110

Kutsu median edustajille

Median edustajat ovat tervetulleita Dekostudion avajaisiin 5.11.2015 klo 14-19. Ilmoittautumiset sanna.koponen@kesko.fi.

Rautakesko Yrityspalvelu

Rautakesko Yrityspalvelun asiakkaita ovat valtakunnalliset ja suuret alueelliset rakennusliikkeet, kiinteistöhuoltoyhtiöt, taloteollisuus ja muut yritysasiakkaat. Yrityspalvelun vahvuutena ovat laajat rautakauppatuotteiden valikoimat ja kiinteä yhteistyö K-rauta- ja Rautia-verkostojen kanssa, joiden kautta varastotoimitukset kulkevat. www.yrityspalvelu.fi

Keskon rauta- ja sisustuskauppa

Kesko on Euroopan viidenneksi suurin toimija rauta- ja sisustuskaupan markkinoilla. Sen vähittäiskauppaketjut ovat K-rauta, Rautia, Byggmakker, Senukai, OMA. Rautakesko Yrityspalvelu palvelee rautakaupan suuria yritysasiakkaita. Palvelemme asiakkaitamme vahvan kauppaverkoston lisäksi digitaalisilla palveluilla ja verkkokaupoilla. Kesko toimii rauta- ja sisustuskaupassa Suomessa, Norjassa, Ruotsissa, Virossa, Latviassa, Liettuassa, Venäjällä ja Valko-Venäjällä. Rauta- ja sisustuskaupan liikevaihto oli vuonna 2014 yli 2,4 miljardia euroa ja sen henkilöstömäärä lähes 9000. Rauta- ja sisustuskauppa –liiketoiminto on osa Keskon rauta- ja erikoiskaupan toimialaa. Lue lisää www.kesko.fi