Hannu Salokorvesta RAY:n varatoimitusjohtaja

Raha-automaattiyhdistyksen hallitus nimitti 1. lokakuuta pidetyssä kokouksessa Hannu Salokorven 1.4.2009 alkaen RAY:n varatoimitusjohtajaksi ja johtokunnan varapuheenjohtajaksi. Salokorpi jatkaa myös nykyisessä tehtävässään avustustoiminnan johtajana.

Nykyinen varatoimitusjohtaja ja rahapelitoiminnasta vastaava johtaja Esko Romppainen jää eläkkeelle 1.4.2009.

Hallitus nimitti myös viestintäjohtaja Matti Hokkasen 1.4.2009 alkaen RAY:n johtokunnan jäseneksi.

RAY:n uuteen johtokuntaan kuuluvat 1.4.2009 alkaen toimitusjohtaja Sinikka Mönkäre, avustus- ja varatoimitusjohtaja Hannu Salokorpi, hallintojohtaja Alpo Rivinoja, rahapelitoimen johtaja Janne Peräkylä ja viestintäjohtaja Matti Hokkanen.

Lisätietoja: hallintojohtaja Alpo Rivinoja, puh. 050 550 7534

Yrityksestä

RAY (Raha-automaattiyhdistys) perustettiin vuonna 1938 keräämään rahapelitoiminnalla varoja suomalaisten sosiaali- ja terveysjärjestöjen toiminnan tukemiseen. RAY:llä on yksinoikeus raha-automaatti- ja kasinopelitoimintaan sekä kasinon pitoon Suomessa. RAY nojaa toiminnassaan neljään arvoon: luotettavuus, asiakaslähtöisyys, toiminnallinen tehokkuus ja ihmisen arvostaminen.