Kuopioon ensimmäisten joukossa RAY:n uudistunut Potti-pelisali

Kuopion Kolmisopen Euromarketin asiakkaat pääsevät perjantaina 8.8. tutustumaan täysin uudistettuun Raha-automaattiyhdistyksen Potti-pelisaliin – ensimmäisten joukossa Suomessa. Uudistunut pelisali tarjoaa paitsi viihtyisämmän alueen pelaajille myös varmistaa 18 vuoden ikärajavalvonnan yhä tiukemmin.

Uudistuneessa pelisalissa asiakaspalvelupiste on tuotu heti sisäänkäynnin yhteyteen, missä henkilökunta paitsi valvoo pelaajien ikää myös auttaa pelaajia heitä askarruttavissa kysymyksissä. Asiakkaita palvellaan myös uudella infoseinäkkeellä, mistä pelaajat löytävät tietoa pelaamisesta ja siihen liittyvistä teemoista.

Potteja on ympäri Suomea kaikkiaan 36 kappaletta ja niissä on keskimäärin noin 20 peliautomaattia. Pottien uudistaminen on alkanut kuluvana vuonna Uudeltamaalta ja jatkuu nyt muualla Suomessa. Kaikki Potti-pelisalit uudistetaan tulevien kahden vuoden aikana.

Uudistuneen Potti aukeaa Kolmisopen Euromarketin yhteydessä 8.8. klo 12.

Lisätietoja: Jari Orkola, puh. 040 729 6063 ja www.pelaamo.fi/pelisalit

Yrityksestä

RAY (Raha-automaattiyhdistys) perustettiin vuonna 1938 keräämään rahapelitoiminnalla varoja suomalaisten sosiaali- ja terveysjärjestöjen toiminnan tukemiseen. RAY:llä on yksinoikeus raha-automaatti- ja kasinopelitoimintaan sekä kasinon pitoon Suomessa. RAY nojaa toiminnassaan neljään arvoon: luotettavuus, asiakaslähtöisyys, toiminnallinen tehokkuus ja ihmisen arvostaminen.