Poriin RAY:n uuden ilmeen Täyspotti-pelisali

Porin uudistunut Täyspotti-pelisali kauppakeskus IsoKarhussa avaa ovensa asiakkaille perjantaina 2. lokakuuta. Remontin myötä pelisali on saanut uuden ilmeen, palvelukonseptin ja laajemman valikoiman raha-automaatteja ja kasinopelipöytiä. Uudistuksen mukana Poriin tulee ensimmäinen Dynamic Poker, jossa asiakas voi pelata suosittua Texas Hold’em -pokeria jakajaa vastaan.

Uuden ilmeen Täyspotti tarjoaa asiakkailleen rennon ja viihtyisän pelisalin, mihin on mukava tulla ja missä saa yhä laadukkaampaa asiakaspalvelua. Pelisalista löytyy tuttujen pelien lisäksi raha-automaatteja uusilla teemoilla, kuten Suvihumppa ja Komisario Palmu. Oheispalveluja on kehitetty tarjoamalla asiakkaalle mahdollisuus ostaa pelaamiseen liittyviä pientavaroita, erikoiskahveja ja pientä purtavaa. Nyt Porin Täyspotissa palveluvastaava löytyy heti pelisalin aulasta. Palveluvastaava ohjaa ja opastaa asiakkaita peli-ideoissa sekä varmistaa pelisalin 18 vuoden ikärajan valvonnan. Porin Täyspotista löytyy lukuisia erilaista tuttuja ja uusia automaattipelejä sekä kolme pöytäpeliä: Dynamic Poker, Ruletti ja Red Dog. Avajaisia juhlitaan 2. lokakuuta kello 11. Median edustajat ovat tervetulleita paikalle kuitenkin jo kello 10 järjestettävään kutsuvierastilaisuuteen. Lisätietoja: konseptipäällikkö Marjo Rantanen, puh. 040 729 7069 ja www.pelaamo.fi/pelisalit